HTML

BELLA MAGAZIN

Bella szerint a világ. Erről szól a blog. Meg róla. Kissé nárcisztikus a lelkem (nem, nem, még nem skizoid) de annyi mindent akar elmondani, hogy kell egy lap. Neki külön. Egy saját Magazinocska. Fortocska a világra. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Bella a lecsóban

2010.01.21. 13:11 | BellaMagazin | Szólj hozzá!

Címkék: lecsó dekonstruktív horoszkóp übergáz rendkívüli anyagi előretörés lakoma juuuuuuuuuuuuuj állásinterjú

Na most ugrik a majom a vízbe! Mert ugye fontolgattam én ezt a blogososdit, dehát 2010-nek kellett eljönnie, hogy megpróbáljam. Márti szerint ez a Nap éve lesz, úgyhogy - mivel az univerzum is belecsap a lecsóba - így hát én is. Mmmm...de jó lenne most egy kis lecsó. Szerintem van is a mélyhűtőben. Azért is dacolok ezzel a sok fehérséggel, ami ránk szakadt. PIROS LECSÓT A HÓRA!!!

Állj! Ki engedte ezt a Metallica reklámot ide? Azt hiszem, mégis el kéne olvasni a felhasználási feltételeket.

Tényleg csinálhatnánk egy szavazást. Hogy ki az, van-e egyáltalán olyan, aki ezeket elolvassa. Na majd javaslom is a Barabás Évinek, hogy legközelebb ezt szavaztassa má' meg a Fókuszban, úgyis akkora marhaságokat bocsátanak közre.

Na de hol tartottam? A lecsó elvette az eszem... ja igen, hogy blogot írok. És én is híres és szerfelett gazdag leszek. Nem, nem is ezt a szót használta az nlcafé-n a horoszkópom, - ha ezt belinkelem, kérhetnék pénzt az nlcafétól? -  hanem hogy: rendkívüli igen ezt, "rendkívüli anyagi előretörésben" lesz az idén részem! Navégre! Igaz amikor a szomszéd Andi áthozta a Terézanyut, (még csak most jutottam el az első kötetig) akkor kissé kiborultam, mertmivelhogyéséppen ugyanazt írta meg a csaj, amit én is nagyjából írtam VOLNA, ha könyvet írtam volna, úgyhogy enyhén szuicid hajlamaim lettek mindettől. Valami máson kell gondolkodnom, mert ugye még egy ugyanolyan sztorit írni übergáz.

Tegnap voltam állásinterjún.
Megint. Aranyosak voltak. Javasolták, hogy csináljak digitális portfóliót. Mondtam oké, beszkenneli a többszáz oldalnyi írásomat? Ja hogy nem úgy, hanem hogy kezdjek ide írni, meg felpakolni cuccokat. Hát ma elkezdtem. 2010. 01. 21. ez biztos egy mágikus nap. Bináris nap. Kettes számrendszer - ha a nullát ugye nem számíjjuk-.
Szóval jó lesz ez, érzem!
A Szomszédok is elkezdődött! ( hehe )

Annyáám, itt még színezni is lehet? Nahát akkor  húha mi ez?

bedőltem. Hát ez? Aztarohadt! Micsoda posztmodern posztdekonstruktív textuális szadó-mazó ez? Hogy van is szöveg meg nincs is, értitek? www.nlcafe.hu  Jééé de ügyes vagyok, rögtön be is illesztettem ide valamit. Esküszöm semmit nem fizet az nlcafé, MÉG! :)


Aztaaaa! Vonalazni is tudok!





Ebbe má' kottát is lehetne írni. Vajh fotó hogy kerül ide?

Juuuuuuuuuuj de jóóó! De hogy mié ezt töltötte fel? Lakoma... jellemző! De csak jpeg-et tölt fel.

 

 

Na elmentem, nehogy olyan legyen, mint az iwiw, hogy eltűnik a cucc.

A bejegyzés trackback címe:

https://bellamagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr371689964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása